Wednesday, October 27, 2010

Identiti blogger hilang?

Siapa hilang identiti? John Doe?
Ada blogger IC hilang, surat beranak hilang?

Eh... Bukan-bukan. Ini tag lah. hehe...

"Mencari identiti blogger yang hilang" kata mereka.
Identiti siapa yang hilang? Entahlah...

Jadi, siapa yang bertanggungjawab mengetag aku yang malas menjawab soalan ni?
Sedangkan soalah addmath SPM pun aku hantar kertas kosong.

Ada 3 orang semuanya yang bertanggungjawab menyebarkan wabak merbahaya ini.
Mereka ialah...
one2paii
d_tieah
fariehan ibrahim

20 perkara tentang aku ea? em....

1. Nama seperti tajuk Blog. Raja Fiqri Fauwaz.
2. Sepertimana yang kamu lihat, semuanya Raja Fiqri Fauwaz, semestinya aku amat bangga dengan nama tu.
3. Rabun jauh.
4. Bingkai spek warna putih.
5. Kalau rambut pendek style mohawk. Kalau panjang style kutkoben.
6. Kurus.
7. Baik.
8. Bersopan santun.
9. Penyabar.
10. Sedap mata memandang.
11. Single
12. Student IT yang belajar tak habis.
13. Bawak kereta tapi tak de lesen.
14. Salah seorang calon menantu terbaik Malaysia.
15. Lelaki sopan terakhir.
16. Tak suka mencarut.
17. Tidak merokok.
18. Tak pandai main bola.
19. Tak tengok TV. er.. kecuali House dengan CSI : Miami.
20. Cool.

Sudah. Haha. Ini kerja senang.
Tah mende la aku jawab ni. Haha. Ikut la korang nak percaya ke tak.

Aduyai. Nak kena tag 25 orang? Ramai tu... isk.
er.. ada siapa-siapa berani bagitahu tak?

Che Det - Anwar Ibrahim - Tuan Guru Haji Nik Aziz - Raja Petra Kamarudin

kukin ~ eikaweird ~ tqa

er.. tak tau dah sape.. hehe.. aku pun bukan ramai ngat lagi kawan blogger nih.. :)

5 comments:

one2paii said...

wah..akhirnya lu dah buat sudah,..bgus2,leh jd anak murid gua yang cemerlang nie..hehe

Fariehan Ibrahim said...

amboi~! kata cet wabak na, aishh!
papepn, thniah d'ucap ats usaha itu, ^^
sy shuke no 4 itu, *wOot2*

Tieah Madian said...

Cis..
Ade plak tag org cmtu..
Ko bg aku sejuta pun aku x mls nak jumpa dorang wei..
Ngee.. :)
Btw, thanx raja..

Raja Fiqri Fauwaz said...

onetupai - yeah.. Aku berjaya. Haha..

Fariehan - hihi. Stail kan wane putih..

Tieah - haha.. Saje je.. Mane tau diorg jawab ke.. Ok.. :)

Kuwe said...

kehkeh. ni macam banyak yang tipu ja ni.